۱۳۹۲ فروردین ۱۰, شنبه

بی شعوری

این کتاب سه بار تا وزارت ارشاد رفته و مجوز نگرفته است. طنزنویس معروف، محمود فرجامی هم از خیر چاپ گذشته، کتاب را PDF کرده و در سایت خودش گذاشته و از همه خواسته که دانلودش کنند. این کتاب درباره بیشعوری در دوره معاصر است. بله، بیشعوری! و تاثیر عمیقی که بیشعورها با نفوذ در اجتماع، سیاست، علوم، تجارت، دین و امثال اینها در دنیای معاصر می گذارند. به نظر نویسنده، بیشعورها احمق نیستند، اتفاقا بیشتر آنها نابغه اند؛ اما نابغه هایی خودخواه؛ مردم آزار، با اعتماد به نفس بالا و البته وقیح که نتیجه تیزبازی هایشان در نهایت به ضرر خودشان و اطرافیانشان می شود. نویسنده با شوخ طبعی و یک عالمه ماجراهای ساختگی (اما در واقع بسیار شبیه به اتفاقاتی که هر روز دور و بر ما می افتد) نظریه من درآوردی خودش را مطرح می کند: بیشعوری یک بیماری مسری است و دارد دنیا را تهدید می کند! باید کاری کرد والا بیشعورها دنیا را نابود می کنند.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj5niNn7pkw6-wMebiTWZ5XaOrqUiPx73KGIVEYRPU_Ywj6yrZ49d_edG6mCJF4uYBl-UhupFEvM3NqvcfnGqsybNNT8Fwi4DBDVPfBpD2oNfwdaKZH2spR5X3BkO9_E9G3MRfKn4Aj3Etd/s1600/down%DB%8Cload-ebook-icon.jpg

۵ نظر:

  1. کتاب بسیار سودمندی است. ممنون از ارایه. پیروز باشید.

    پاسخحذف
  2. خیلی وبلاگ خوبی داری یعنی با ایده خوبی شروع به کار کردی و موفق هم میشی

    پاسخحذف
  3. این یارو فرجامی از کی تا حالا طنز نویس شده و از کی معروف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  4. ما که هر کتابی رو که تارنماهای ایراونی میذارن برای دانلود میخاییم دانلود کنیم فورا اخطار میاد که این خطرناکه و ویروس داره و فلان و بی سار؟ جریان چیه؟

    پاسخحذف
  5. یارو مترجمه نه نویسنده. اگه دلار بده بهش اجازه میدن

    پاسخحذف

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...