۱۳۹۱ اسفند ۱۴, دوشنبه

دنیای تئو

دنیای تئو پیدایش تحول و مسیر ادیان و مذاهب بزرگ عالم را از بدو تاریخ در قالب یک رمان جذاب و زیبا شرح می دهد .کاترین کلمان (تئو )قهرمان 14ساله ی کتاب خود را در سفر دور و درازش از اورشلیم تا بنارس از رم و استانبول تا قاهره و پراگ از مسکو تا جاکارتا و از سنگال تا برزیل و نیویورک با سرگذشت پر فراز و نشیب ایمان آشنا می کند و علاوه بر ادیان بزرگ الهی یهود مسیحیت و اسلام مذاهب گوناگون دیگر (آیین های مصر باستان و هندویسم و بودیسم و جنیسم وسیکیسم و ذن و تائویسم و کنفوسیانیسم وشینتویسم و ادیان و معتقدات قبیله های افریقای و...)را نیز به او می شناسد .
تئو در طول این سفر با فرزانگانی روبرو می شود که ذهن او را بر دنیای روحانی اطراف می گشایند و قلب او را آرامش می بخشند .خواننده رمان کاترین کلمان در حالی کتاب را پایان خواهد بود که از دنیای تئو آگاهی های تازه ای کسب کرده است و با قهرمان کتاب همزبان خواهد شد که به راهنما و همسفرش عمه مارتا می گوید : به تو اطمینان می دهم که من قدرت پروردگار را احساس کردم.و در همه جای جهان آن را یافتم هر چند که برای خواننده کنجکاو رمان دنیای تئو پایان ندارد و گشت و گذار او در این جهان هرگز در گوشه کتابخانه فراموش نخواهد شد و مرجعی همیشگی خواهد بود.
توجه کنید هر دو کتاب، دنیای سوفی و دنیای تئو، یک ناشر فرانسوی دارد. طراحی روی جلد کتاب، تقریباً مثل هم است. دنیای سوفی تاریخ فلسفه در قالب داستان است و دنیای تئو تاریخ ادیان در این قالب.
 http://www.mediafire.com/?mar98l58e10vauv

 http://ketabfarsi.persiangig.com/falsafe/Donyaye_Teo.pdf

https://www.box.com/s/3hulkvrqdhsj496vfc5u

http://www.4shared.com/office/SeEmcX9D/Donyaye_Teo.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...